Kariéra | ADIP

Kariéra

Společnost ADIP, spol. s r.o.  je členem holdingu OSTRA GROUP a.s.

Skupina OSTRA je silná skupina, která poskytuje logistické služby, služby dopravcům – servis vozidel, prodej pohonných hmot, provoz mycích center, prodej náhradních dílů. Provozuje autobusová nádraží, staví a pronajímá nemovitosti, ale také se věnuje výzkumu a vývoji podvozkových dílů. Podporuje závodní tým FESH FESH, který se účastní dálkových rallye a zaměstnanci holdingu mají možnost s týmem spolupracovat a účastnit se akcí, které tým pro fanoušky pořádá.

Společnost ADIP je na trhu od roku 1991 a již od počátku si udržuje pozici lídra v oblasti distribuce náhradních dílů na nákladní a užitková vozidla v České a Slovenské republice. Během posledních 10 let rozvíjí nabídku sortimentu také pro osobní vozidla.  Společnost má aktuálně 39 prodejních míst, z toho 21 v České republice a 18 na Slovensku. Díky tomu se jedná o logisticky velmi dostupného, a hlavně rychlého partnera napříč oběma republikami. Sídlo společnosti, stejně jako centrální sklad, se nachází ve Zlíně. S aktuální počtem téměř 200 zaměstnanců může společnost kvalitně obsloužit tisíce aktivních zákazníků.

Více informací o nás najdete zde

 

 

 

 

AKTUÁLNĚ VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE

Nákupčí

Hlavní zodpovědnosti

  • řídit a kontrolovat stav zásob na skladech společnosti,
  • zajistit dostupnost přidělených sortimentních položek na centrálních skladech ve výši odpovídající jejich prodejnosti,
  • na základě stanovených podmínek jednotlivých dodavatelů a požadavků prodeje objednávat zboží u přidělených dodavatelů,
  • zadávat požadavky na dopravu od dodavatele,
  • zajišťovat doklady potřebné pro příjem zboží, dokladový příjem položek na sklad,
  • řešit nepřijaté zboží či neshody, prověřovat prošlé termíny v dodávkách zboží, urgovat dodání u dodavatele,
  • informovat okamžitě příslušná oddělení v případě výpadku dodávek a o způsobu zajištění náhrad za nedodané zboží,
  • kontrolovat servis level přidělených dodavatelů, realizovat nápravné kroky pro zlepšení úrovně a dosahování stanovených cílů,
  • spolupracovat na řešení reklamací u přidělených dodavatelů,
  • minimalizovat výši starých zásob,
  • zpracovávat analýzy stavu a vývoje zásob,
  • předkládat návrhy na zlepšení procesů nákupu,
  • zástupovat ostatní nákupčí v případě jejich nepřítomnosti,
  • komunikovat s dodavateli a v rámci firmy interně s ostatními odděleními a pobočkami.

NABÍZÍME VÁM:

  • místo práce Březnice u Zlína, což je hned u Zlína,
  • zázemí stabilní společnosti (jsme již na trhu mnoho let),
  • zajímavé mzdové ohodnocení,
  • skvělý kolektiv,
  • možnost profesního růstu,
  • zaměstnanecké benefity:
    • 25 dní dovolené,
    • příspěvek na penzijní připojištění,
    • příspěvek na stravování.

Ideální profil kandidáta

  • min. SŠ vzdělání s maturitou,
  • min. 2-letá praxe v oblasti nákupu,
  • znalost sortimentu automobilových ND (náhradních dílů) výhodou,
  • velmi dobrá znalost práce s PC, práce s MS officem, google tabulkami a excelem,
  • vítáme odpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem,
  • aktivní přístup k vykonávané činnosti,
  • komunikační dovednosti,
  • znalost němčiny podmínkou (denní komunikace s dodavateli),
  • znalost angličtiny velkou výhodou.

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DOHODOU.

Prodejce náhradních dílů - automobilový průmysl

Hlavní zodpovědnosti

  • odborné poradenství v oblasti náhradních dílů a příslušenství (denní telefonický/emailový/osobní kontakt se zákazníky),
  • vyhledávání zboží v elektronických a tištěných katalozích,
  • práce ve firemním informačním systému (zaučíme),
  • příprava cenových nabídek,
  • péče o stávající zákazníky v regionu, udržování a rozvíjení trvalých a dlouhodobých vztahů s nimi,
  • rozvoz zboží k zákazníkům,
  • spolupráce s centrálou společnosti.

NABÍZÍME VÁM:

  • zajímavé mzdové ohodnocení + bonusový systém,
  • příspěvky na stravování,
  • příspěvek na penezijní připojištění,
  • práci v jednosměnném provozu,
  • podporu profesní seberealizace v úspěšné a stabilní společnosti,
  • 25 dní dovolené.
  • nástup možný ihned.

Ideální profil kandidáta

  • znalost v oblasti auto-moto, případně aktivní zájem o tuto oblast,
  • uvítáme předchozí zkušenost,
  • prozákaznický přístup,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • znalost PC na uživatelské úrovni.

Skladník_Pozor! Náborový příspěvek 20 000 Kč!

Hlavní zodpovědnosti

  • práce ve skladu ve dvousměnném provozu (ranní a odpolední směna),
  • příjem zboží,
  • vychystání zboží - vyhledání zboží dle objednávky,
  • příprava zboží pro expedici - kontrola a balení,
  • tisk štítků ke značení zboží a manipulačních jednotek,
  • nakládka a vykládka zboží,
  • obsluha NZV nebo VZV,
  • práce na PC.

NABÍZÍME VÁM:

  • místo práce Březnice u Zlína,
  • zázemí stabilní společnosti (jsme již na trhu mnoho let),
  • skvělý kolektiv, který Vás všemu naučí,
  • atraktivní mzdové ohodnocení (mzda 28.000 - 30.000 Kč, náborový příspěvek 20.000 Kč),
  • skvělý kolektiv, který Vás všemu naučí,
  • možnost profesního růstu,
  • nástup možný ihned, nebo dle dohody,
  • zaměstnanecké benefity:
    • 25 dní dovolené,
    • příspěvek na penzijní připojištění,
    • příspěvek na stravování.

Ideální profil kandidáta

  • praxi na pozici skladník,
  • zkušenosti se čtečkou čárových kódů (WMS) - výhoda,
  • znalost sortimentu automobilových ND (náhradních dílů) - výhoda,
  • oprávnění na NZV a VZV - výhoda,
  • uživatelská znalost práce s PC,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • vítáme odpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem.

NAŠLI JSTE POZICI, KTERÉ VÁS ZAJÍMÁ?
KONTAKTUJTE NÁS!

Přiložte váš životopis, motivační dopis či jiný dokument. (Max 10MB)

CO NABÍZÍME

STRAVOVÁNÍ

Jídlo je důležité, proto Ti na oběd přispíváme více než polovinou. Pokud pracuješ na centrále, můžeš se za zlomek ceny stravovat v jídelně. Na pobočkách získáváš stravenkový paušál a volíš si místo svého oběda sám.

PRODLOUŽENÁ DOVOLENÁ

Firma si váží Tvého času stráveného v práci, a proto chceme, aby ses měl možnost pořádně zregenerovat. 25 dní dovolené je, myslíme, dobrá satisfakce za Tvé úsilí po celý rok.

TARIFY U T-MOBILE

Zvýhodněné tarify i pro rodinné příslušníky, a to až na 5 SIM karet pro každého zaměstnance.

ŽIVOTNÍ MILNÍKY PROŽÍVÁME S TEBOU

Ženíš se nebo se vdáváš? Narodilo se Ti dítě? Oslavil jsi padesátiny nebo šedesátiny? Odcházíš do starobního důchodu? Jsou to velmi významné životní momenty a my Tě s radostí u takové příležitosti odměníme nepeněžitým darem ve výši 2 000 Kč.

PENZIJNÍ PŘIPOJIŠTĚNÍ

Nabízíme Ti naši spoluúčast na Tvém penzijním připojištění. Podmínkou je, abys měl sjednán pracovní poměr na dobu neurčitou, měl minimálně poloviční pracovní úvazek a sám si přispíval alespoň 100 Kč za měsíc.

ŠKOLENÍ A JAZYKOVÁ VÝUKA

Zajistíme Ti potřebná školení pro výkon Tvé profese. Na centrále společnosti se můžeš kromě odborných školení zapojit také do firemní výuky angličtiny.

PRUŽNÁ PRACOVNÍ DOBA

Možnost přizpůsobit si svůj pracovní den tomu, jak právě potřebuješ. Povinná pracovní doba je od 9 do 14 hodin, zbylý čas si řídíš podle sebe. Hlavní je, že Ti hodiny sedí na konci měsíce. Tento benefit je určen pro určité pozice, kde je to vzhledem k pracovní náplni možné.

ODMĚNY ZA DOPORUČENÍ

Atraktivní finanční odměna za doporučení nového kolegy/kolegyně pro Tebe a náborový příspěvek novému zaměstnanci doporučenému Tebou.

VÝHODY U UNICREDIT BANK

Posílej si výplatu na nově zřízený účet U konto u UniCredit Bank a získej zpět 2% každý měsíc - max. 10 tis.Kč ročně. Tato nabídka je aktuálně časově neomezená a řídí se podmínkami banky.

SLEVY NA NAŠE ZBOŽÍ

I v našem sortimentu je spousta věcí, které můžeš potřebovat. Stěrače, kapaliny do ostřikovačů, oleje, autokosmetika, to všechno můžeš nakoupit se zaměstnaneckou slevou 25%.

SLUŠIVÉ FIREMNÍ OBLEČENÍ

Záleží nám na tom, jak se v práci cítíš, proto v pravidelných intervalech zajišťujeme pro naše zaměstnance kvalitní firemní oblečení. Podle typu profese tak dřív nebo později dostaneš trička, polokošile nebo mikiny. Vše ve velmi povedeném designu.

ZVÝHODNĚNÉ CENY TANKOVÁNÍ

Můžeš tankovat za super ceny na všech čerpacích stanicích Nikey. Bližší informace získáš u našeho personalisty.

ADAPTACE NOVÉHO ZAMĚSTNANCE

Adaptační program je určen pro nové kolegy, případné zaměstnance vracejícího se po delším čase do aktivního pracovního procesu, např. po rodičovské dovolené.

Jedná se o individuálně přizpůsobený program vytvořený pro nové kolegy s cílem rychlejšího, důkladnějšího a efektivnějšího poznávání společnosti, jejich činností, práce své i kolegů, firemní kultury.

Každému novému zaměstnanci se věnujeme individuálně, a to na základě vstupních předpokladů a již získaných zkušeností.

V době adaptace se zaměstnanec seznámí také s vnitřními předpisy a řády organizace.

Společně adaptační proces zhodnotíme. Záleží nám na Vás a na tom, abyste se stali co nejdříve platným členem našeho kolektivu.


VZDĚLÁVÁNÍ A ODBORNÝ ROZVOJ

Naším hlavním cílem v oblasti vzdělávání je mít proškolené zaměstnance tak, aby mohli vykonávat svou činnost na co nejvyšší úrovni.

Vzdělávání nabízíme v následujících oblastech:

Manažerské dovednosti a Leadership rozvíjíme i v rámci naší OSTRA akademie, kde věnujeme pozornost klíčovým pracovním pozicím společnosti, rozvoji kvalifikace na těchto pracovních pozicích nebo se věnujeme oblasti nástupnictví.

Společnost ADIP spol. s.r.o. realizovala projekt na podporu vzdělávání svých zaměstnanců. Více zde


FIREMNÍ KULTURA

V podnikání jsme úspěšní, a proto můžeme podporovat sportovní aktivity i projekty v rámci sociální odpovědnosti.

Podporujeme:

V rámci každoročních menších firemních projektů podporujeme i malé organizace, spolky nebo projekty v našem regionu.

Jak se u nás pracuje aneb příběhy našich zaměstnanců:

ADIP, spol. s r.o. nabízí a umožňuje kvalifikační růst a postup napříč pracovními pozicemi v rámci celé naší společnosti. Jako obchodní firma, máme řadu možností, jak se najít a realizovat. Najednou nám z pozice rozvozce „vyroste“ kvalitní prodejce, obchodník a třeba i vedoucí prodejního střediska. Z pozice skladníka se rekrutuje zaměstnanec na nákupčího, produktového manažera nebo i manažera celého produktového oddělení.

Hana Sucháčková (personalista)



KONTAKTY - HR ODDĚLENÍ

ADIP, spol. s r.o.

Březnice 537
760 01 Zlín

Hana Sucháčková

E-mail: hana.suchackova@adip.cz
Tel. 577 196 128
Mobil: 606 781 216