best rolex day date 36mm de los hombres m128238 0032 esfera de ncar watch consistently on the update and additionally complement it really is demanding standards.find more information make you elegant. Kariéra | ADIP

Kariéra

NA ČESKÉM TRHU PŮSOBÍME JIŽ 30 LET. VŠICHNI NAŠI ZAMĚSTNANCI SE MOHOU TĚŠIT NA STABILNÍ A PŘÍJEMNÉ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ.

Klademe velký důraz na to, aby se u nás zaměstnanci cítili skvěle. Přátelský duch a neformální prostředí je u nás samozřejmostí.

U nás se nemusíte bát vyjádřit vlastní názor, jsme za každý podnět velmi rádi a snažíme se pracovní prostředí neustále zlepšovat. 

Na všech hledaných pozicích nabízíme atraktivní mzdové ohodnocení. Neustále také rozvíjíme systém zaměstnaneckých benefitů.

 

 

Společnost ADIP, spol. s r. o. realizuje projekt na podporu vzdělávání svých zaměstnanců.
Více zde.

AKTUÁLNĚ VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE

Skladník_Pozor! Náborový příspěvek 10 000 Kč!

Hlavní zodpovědnosti

  • práce ve skladu ve dvousměnném provozu (ranní a odpolední směna),
  • příjem zboží,
  • vychystání zboží - vyhledání zboží dle objednávky,
  • příprava zboží pro expedici - kontrola a balení,
  • tisk štítků ke značení zboží a manipulačních jednotek,
  • nakládka a vykládka zboží,
  • obsluha NZV nebo VZV,
  • práce na PC.

 

NABÍZÍME VÁM:

  • místo práce Napajedla,
  • zázemí stabilní společnosti (jsme již na trhu mnoho let),
  • skvělý kolektiv, který Vás všemu naučí,
  • atraktivní mzdové ohodnocení (mzda 28.000 - 30.000 Kč, náborový příspěvek 10.000 Kč),
  • skvělý kolektiv, který Vás všemu naučí,
  • možnost profesního růstu,
  • nástup možný ihned, nebo dle dohody,
  • zaměstnanecké benefity:
    • 25 dní dovolené,
    • příspěvek na penzijní připojištění,
    • příspěvek na stravování.

Ideální profil kandidáta

  • praxi na pozici skladník,
  • zkušenosti se čtečkou čárových kódů (WMS) - výhoda,
  • znalost sortimentu automobilových ND (náhradních dílů) - výhoda,
  • oprávnění na NZV a VZV - výhoda,
  • uživatelská znalost práce s PC,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • vítáme odpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem.

Prodejce náhradních dílů - automobilový průmysl

Hlavní zodpovědnosti

  • odborné poradenství v oblasti náhradních dílů a příslušenství (denní telefonický/emailový/osobní kontakt se zákazníky),
  • vyhledávání zboží v elektronických a tištěných katalozích,
  • práce ve firemním informačním systému (zaučíme),
  • příprava cenových nabídek,
  • péče o stávající zákazníky v regionu, udržování a rozvíjení trvalých a dlouhodobých vztahů s nimi,
  • rozvoz zboží k zákazníkům,
  • spolupráce s centrálou společnosti.

NABÍZÍME VÁM:

  • zajímavé mzdové ohodnocení + bonusový systém,
  • příspěvky na stravování,
  • příspěvek na penezijní připojištění,
  • práci v jednosměnném provozu,
  • podporu profesní seberealizace v úspěšné a stabilní společnosti,
  • 25 dní dovolené.
  • nástup možný ihned.

Ideální profil kandidáta

  • znalost v oblasti auto-moto, případně aktivní zájem o tuto oblast,
  • uvítáme předchozí zkušenost,
  • prozákaznický přístup,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • znalost PC na uživatelské úrovni.

Všeobecná/ý účetní

Hlavní zodpovědnosti

  • vedení účetnictví dle Českých účetních standardů,
  • evidence a účtování přijatých zbožových daňových dokladů,
  • účtování banky a pokladny v různých měnách,
  • cestovní příkazy a cestovní náhrady,
  • inventarizace závazků, pohledávek a dokladová inventarizace účtů,
  • spolupráce na měsíční a roční uzávěrce.

NABÍZÍME VÁM:

  • perspektivní práci a zázemí prosperující společnosti na hlavní pracovní poměr,
  • výkon práce v obci Březnice, okr. Zlín,
  • zajímavé mzdové ohodnocení,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost uplatnění získaných zkušeností, možnost rozvoje a vzdělání,
  • nástup možný od dubna 2024,
  • zaměstnanecké benefity:
    • 25 dní dovolené,
    • příspěvek na penzijní připojištění,
    • příspěvek na stravování.

Ideální profil kandidáta

  • SS vzdělání v oboru účetnictví, ekonomiky,
  • znalost českých účetních pravidel,
  • orientace v daňové problematice a DPH,
  • zkušenosti s vedením účetnictví 3 roky - výhodou,
  • znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word), Google aplikace,
  • základní znalost AJ,
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost a komunikativnost,
  • řidičské opravnění skupiny B.

Technik provozu

Hlavní zodpovědnosti

  • řízení obslužného provozu společnosti, řízení přímých podřízených (pracovník údržby, pracovník úklidu, pracovník výdeje obědů), kontrola dodržování požadavků BOZP a PO na provozech,
  • koordinace činností externích dodavatelů služeb, energií, OZO BOZP, PO, ŽP atd.
  • koordinace bezpečnostních služeb (PCO, EZS) a odpovědnost za fungování zabezpečovací a přístupové techniky, vedení evidence klíčů, čipů, přístupových kódů a razítek,
  • organizace úklidových prací ve vnitřních i venkovních prostorách centrály, údržby zeleně a údržby manipulačních ploch a vozovek v zimním období,
  • správa a evidence majetku, vyřazování majetku a jeho inventarizace,
  • zajištění oprav movitého majetku společnosti, údržby budov v majetku společnosti, provádění průběžných kontrol stavu budov, staveb a společných zařízení,
  • zajištění výběrových řízení spotřebního nákupu (kancelářský, režijní a obalový materiál aj.),
  • realizace nákupu spotřebního materiálu dle požadavků středisek, kancelářského zařízení, režijního a jiného materiálu na základě schválených požadavků, hmotného majetku, schvalování faktur dodavatelů, plánování rozpočtu,
  • zajištění dodávek energií do společnosti a kontrola jejich hospodárného využívání, odpovídat za vyúčtování a provádět analýzu spotřeby energií (energetické audity),
  • vedení evidenci záručních listů a revizí, organizace jejich realizaci v zákonem určených lhůtách,
  • provádění preventivních kontrol z pohledu prevence rizik na jednotlivých pracovištích společnosti, spolupráce při navrhování opatření vedoucích k jejich minimalizaci,
  • dohled a kontrola nad prováděním a zajišťováním zákonem požadovaných pravidelných kontrol a revizí protipožární ochrany (např. hasicích přístrojů, hydrantů, protipožárních dveří atp.) externími dodavateli služeb,
  • evidence, nákup, distribuce OOPP,
  • sledování a implementace legislativních požadavků a změny v oblasti BOZP, PO a ŽP,
  • organizace a případná realizace školení v oblasti provozu, BOZP, PO a ŽP,
  • spolupráce při zavádění, realizaci a zlepšování systému environmentálního managementu, včetně zákonem požadovaných povinností v oblasti ŽP,
  • evidence třídění odpadu, organizace likvidace odpadu, evidence a likvidace nebezpečných látek včetně dokumentace pro zákonem vyžadované kontroly,
  • zpracování reportů v oblasti odpadového hospodářství a ostatních povinných hlášení (kvartální hlášení, roční statistiky atd.),
  • vedení a správa dokumentace vč. hlášení odpadů v systému ISPOP, hlášení obalů v systému EKO-KOM, hlášení elektroodpadů v systému ASEKOL aj.,
  • odpovídá za uložení archivu dokladů a dokumentů,
  • spolupráce při sběru, reportování dat a sdílení informací,
  • šetření pracovních úrazů a jejich evidence,
  • spolupráce s vedoucími zaměstnanci, orgány státní správy a externími organizacemi.

 

NABÍZÍME VÁM:

  • místo práce Březnice u Zlína, což je hned u Zlína,
  • zajímavé služební cesty po České republice (máme pobočky od Sokolova po Ostravu),
  • zázemí stabilní společnosti (jsme na trhu již mnoho let),
  • zajímavé mzdové ohodnocení,
  • skvělý kolektiv,
  • možnost profesního růstu,
  • zaměstnanecké benefity:
    • 25 dní dovolené,
    • příspěvek na penzijní připojištění,
    • příspěvek na stravování,
    • nástup možný ihned, nebo dle dohody.

Ideální profil kandidáta

  • min. SŠ vzdělání technického či ekonomického směru,
  • min. 2-letá praxe v oblasti BOZP, PO a odpadovém hospodářství,
  • znalost problematiky odpadového hospodářství,
  • znalost zákona č.88/2016 Sb. o zajištění dalších podmínek bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci,
  • znalost legislativy a požadavků v oblasti BOZP a PO a ŽP,
  • osvědčení o odborné způsobilosti v oblasti BOZP, PO nebo prevenci rizik - není podmínkou, ale je velkou výhodou,
  • velmi dobrá znalost práce s PC, práce s MS officem, google tabulkami a excelem,
  • řidičský průkaz sk. B – nutnost,
  • znalost sortimentu automobilových ND (náhradních dílů) - výhoda,
  • oprávnění na VZV - výhoda,
  • vítáme odpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem,
  • aktivní přístup k vykonávané činnosti,
  • komunikační a organizační dovednosti,
  • znalost cizích jazyků není požadována.

 

NABÍZÍME VÁM:

Na základě posouzení všech zaslaných materiálů budou námi vybraní kandidáti pozváni nejpozději do čtyř týdnů k výběrovému řízení.
Pokud Vás v daném termínu nebudeme kontaktovat, nebyl/a jste vybrán/a do užšího kola výběrového řízení. Nesdělíte-li nám jinak, ponecháme si Vaše osobní materiály v naší databázi po dobu jednoho roku pro případ nabídky jiné pracovní pozice odpovídající Vaší kvalifikaci a profesní praxi.
Tímto, v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. v platném znění, uděluji výslovný souhlas se zpracováním a uchováním mých osobních údajů, které poskytuji v přiloženém životopisu. Tyto údaje poskytuji na dobu neurčitou společnosti ADIP, spol. s r.o., a to ke zpracovávání pro účely realizace výběrových řízení na volné pracovní pozice a zasílání nabídek zaměstnání. Beru na vědomí, že tento souhlas mohu kdykoli odvolat, a že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné přičemž se nevztahuje na předávání poskytnutých osobních údajů třetím osobám.

NAŠLI JSTE POZICI, KTERÉ VÁS ZAJÍMÁ?
KONTAKTUJTE NÁS!

Přiložte váš životopis, motivační dopis či jiný dokument. (Max 10MB)